GRAMALTIN 6.130,13 DOLAR 46,6255 EURO 53,1127 BIST 100 9.404,89 STERLİN 61,5722 BITCOIN $60.466
Facebook TwitterX Instagram YouTube

Arama Haber Code Logo
SON DAKİKA
Son Dakika Haberleri Sola Kaydırma İkonu Son Dakika Haberleri Sağa Kaydırma İkonu
Reklam Alanı 101

HABERLER

Asansörün önünü kapatıp çekirdek kabuklarını yere attılar

Giriş: 27.06.2026 09:52:26 | Güncelleme: 27.06.2026 10:15
Paylaş
Asansörün önünü kapatıp çekirdek kabuklarını yere attılar
Kocaeli’de bir grup genç, asansörün girişini kapatarak çevreyi kirletti. Gençlerin duyarsız ve uygunsuz davranışı güvenlik kamerasına yansıdı.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşımını sağlamak amacıyla kentin dört bir yanında hizmete sunduğu asansör ve yürüyen merdivenler, zaman zaman sorumsuz davranışların hedefi oluyor. Bu duruma son örnek, Gebze Hünkar Üst Geçidinde yaşandı. Akşam saatlerinde meydana gelen olay, güvenlik kameralarına anbean yansıdı. Görüntülerde, 4 kişilik grubun üst geçitte bulunan asansörün girişini kapattığı yer aldı.

Hem girişi kapattılar hem de çevreyi kirlettiler
Asansör önünü adeta işgal eden şahısların, yedikleri çekirdeklerin kabuklarını da yere attığı kameralara yansıdı. Vatandaşların kullanımına açık alanı kirleten ve geçişi zorlaştıran bu davranışlar tepki çekti. Özellikle yaşlılar, engelli bireyler, hamileler ve çocuklu ailelerin ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla hizmete sunulan asansörler, her gün binlerce vatandaş tarafından kullanılıyor. Bu hizmetlerin amacı dışında kullanılması ve girişlerinin kapatılması, ihtiyaç sahibi vatandaşların günlük yaşamını olumsuz etkiliyor.
Bölge temizlik çalışması yürüten Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, ortak kullanım alanlarının korunması ve kamu malına sahip çıkılması konusunda vatandaşlara duyarlılık çağrısında bulundu.

Yorumlar

×

Haber Arama