GRAMALTIN 6.255,87 DOLAR 46,4511 EURO 53,1257 BIST 100 9.404,89 STERLİN 61,5686 BITCOIN $64.686
Facebook TwitterX Instagram YouTube

Arama Haber Code Logo
SON DAKİKA
Son Dakika Haberleri Sola Kaydırma İkonu Son Dakika Haberleri Sağa Kaydırma İkonu
Reklam Alanı 101

HABERLER

Beykoz Belediyesi filosuna dahil ettiği 35 yeni Togg ile yıllık 46 milyon TL tasarruf sağlayacak

Giriş: 22.06.2026 16:37:30 | Güncelleme:
Paylaş
Beykoz Belediyesi filosuna dahil ettiği 35 yeni Togg ile yıllık 46 milyon TL tasarruf sağlayacak
Beykoz Belediyesi, kamu kaynaklarını daha verimli kullanmak amacıyla araç filosuna 35 adet yerli ve milli elektrikli Togg’u dahil ederek yılda toplam 46 milyon lira tasarruf sağlayacak.
Beykoz Belediyesi, kamu kaynaklarının etkin kullanımı ve çevre dostu şehircilik vizyonu doğrultusunda tarihi bir adıma imza attı. Belediyenin hizmet birimlerinde kullanılmak üzere satın alınan 35 adet yerli ve milli akıllı cihaz Togg, Çavuşbaşı Belediye Garajı’nda düzenlenen organizasyonla hizmet filosuna dahil edildi. Tamamı belediyenin kendi öz malı olan elektrikli araçlar sayesinde, kiralama maliyetleri ve akaryakıt giderlerinde ciddi bir tasarruf yapıldı.

Yıllık 46 milyon lira Beykoz’un cebinde kalacak
Beykoz Belediyesi, Türkiye’nin mühendislik harikası yerli ve milli elektrikli aracı Togg’dan 35 adet satın alarak bünyesine kattı. Yeni araçlar sayesinde yıllık yaklaşık 42 milyon liralık araç kiralama maliyeti ile 4 milyon liralık yakıt giderinden tasarruf sağlanacak. Böylece belediye bütçesinde yılda yaklaşık 46 milyon liralık kaynak Beykozluların hizmetinde kalacak.

"Kiralık değil, belediyemizin öz malı"
Araç teslim programında konuşan Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, belediye kaynaklarının etkin kullanımı konusunda önemli bir adım attıklarını belirterek şunları söyledi:
"Beykoz Belediyesi olarak 35 adet elektrikli Togg aracını hizmet filomuza dahil ettik. Üstelik bu araçlar artık kiralık değil, belediyemizin kendi öz malı. Bu yatırımla birlikte her yıl yaklaşık 42 milyon liralık araç kiralama maliyetinden ve 4 milyon liralık yakıt giderinden tasarruf sağlayacağız. Beykoz’un kaynakları yine Beykoz’un içinde, komşularımızın hizmetinde kalacak."

Çevreci ve sürdürülebilir belediye hizmeti
Yatırımın sadece bütçe ile sınırlı kalmadığını, geleceğe ve doğaya karşı bir sorumluluk olduğunu belirten Belediye Başkan Vekili, açıklamasını şöyle sürdürdü: "Elektrikli araçlarımız sayesinde karbon salınımını azaltacak, daha temiz ve daha sürdürülebilir bir Beykoz için önemli bir adım atmış olacağız."
Türkiye’nin ilk yerli ve milli elektrikli otomobili Togg’un Beykoz Belediyesi filosuna dahil edilmesiyle birlikte, yerli üretim ve milli teknoloji hamlesine de destek verilmiş oldu.

Yorumlar

×

Haber Arama