GRAMALTIN 6.098,70 DOLAR 46,6155 EURO 53,1110 BIST 100 9.404,89 STERLİN 61,5763 BITCOIN $59.916
Facebook TwitterX Instagram YouTube

Arama Haber Code Logo
SON DAKİKA
Son Dakika Haberleri Sola Kaydırma İkonu Son Dakika Haberleri Sağa Kaydırma İkonu
Reklam Alanı 101

HABERLER

Pendik’te Muharrem ayı bereketi: 20 bin kişiye aşure ikram edildi

Giriş: 26.06.2026 16:34:53 | Güncelleme:
Paylaş
Pendik’te Muharrem ayı bereketi: 20 bin kişiye aşure ikram edildi
Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramında vatandaşlara toplam 20 bin aşure dağıttı. Cuma namazının ardından gerçekleştirilen ve yoğun ilgi gören aşure dağıtımı havadan görüntülendi.
Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Pendik Çarşı Camii önünde Cuma namazının ardından düzenlenen programda vatandaşlara toplam 20 bin aşure ikram edildi. Paylaşma, dayanışma, birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure ikramına vatandaşlar tarafından yoğun ilgi gösterildi. Belediye ekipleri tarafından hazırlanan aşureler, etkinliğe katılan vatandaşlara dağıtıldı.
Muharrem ayının manevi atmosferini ilçe sakinleriyle paylaşmayı amaçlayan programda, cami önünde uzun kuyruklar oluştu. Etkinlikte dağıtılan aşureler, Türk bayrağı motifleriyle hazırlanan özel sunumlarla vatandaşlara ikram edildi. Öte yandan aşure dağıtımı havadan görüntülendi.
Aşure dağıtımına katılan İbrahim Kalafat, "Bu tarz geleneksel etkinliklerin devam ettirilmesi çok güzel. Pendik’te Muharrem ayının bereketini yaşıyoruz. Belediye başkanımıza çok teşekkür ederiz. Aşure çok güzeldi. Herkesin emeğine sağlık, çok teşekkür ederiz" diye konuştu. Aşure ikram edilen Remziye Gedik, "Belediye başkanımıza çok teşekkür ederiz. Aşure gerçekten çok güzel olmuş yapanların eline koluna sağlık. Allah razı olsun, aşurenin bereketini yaşıyoruz" dedi.

Yorumlar

×

Haber Arama