GRAMALTIN 6.098,70 DOLAR 46,6155 EURO 53,1110 BIST 100 9.404,89 STERLİN 61,5763 BITCOIN $59.916
Facebook TwitterX Instagram YouTube

Arama Haber Code Logo
SON DAKİKA
Son Dakika Haberleri Sola Kaydırma İkonu Son Dakika Haberleri Sağa Kaydırma İkonu
Reklam Alanı 101

HABERLER

Sultangazi’de aşure bereketi

Giriş: 26.06.2026 16:58:59 | Güncelleme:
Paylaş
Sultangazi’de aşure bereketi
Sultangazi Belediyesi, Muharrem ayının bereketini ilçe sakinleriyle birlikte paylaştı. 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı’nda cuma namazı sonrası binlerce kişiye aşure dağıtıldı. Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, dev kazanın başına geçerek vatandaşa aşure ikramında bulundu.
Sultangazi Belediyesi, Muharrem aynın bereketini ilçe sakinleriyle paylaşmak için aşure dağıtım programı düzenledi. 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı’na dev kazanların bulunduğu stantlar kuruldu. Özenle hazırlanan aşureler Cuma namazı sonrası binlerce kişiye ikram edildi.

Başkan Dursun standın başına geçti
Aşure dağıtım programına Kaymakam Mahmut Kaşıkçı, Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, AK Parti İlçe Başkanı İmdat Kamacı, İlçe Müftüsü Hadi Keskin ve çok sayıda vatandaş katıldı. Cuma namazı çıkışında Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun ve beraberindeki protokol aşure kazanlarının başına geçerek vatandaşa aşure dağıttı. Kazan kazan aşure, kısa süre içerisinde tükendi.

Birlik ve beraberlik ayı
Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun; "Muharrem ayı birlik beraberlik ve paylaşmanın ayıdır. Biz de bu güzel manevi atmosferi komşularımızla paylaşmak için güzel bir program düzenledik. Aşure bolluk ve bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Tüm komşularımıza afiyet olsun. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun, Rabbim bizleri bu mübarek günlerin nicelerine ulaştırsın" diye konuştu.

Yorumlar

×

Haber Arama