GRAMALTIN 6.393,38 DOLAR 46,1006 EURO 53,2447 BIST 100 9.404,89 STERLİN 61,5906 BITCOIN $62.652
Facebook TwitterX Instagram YouTube

Arama Haber Code Logo
Reklam Alanı 101

HABERLER

İstanbul İl Sağlık Müdürü Güner: "Kurban kesimine bağlı 869 vatandaşımız sağlık kuruluşlarımıza başvurmuştur"

Giriş: 28.05.2026 18:11:12 | Güncelleme:
Paylaş
İstanbul İl Sağlık Müdürü Güner: "Kurban kesimine bağlı 869 vatandaşımız sağlık kuruluşlarımıza başvurmuştur"
İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, kurban kesimine bağlı 869 vatandaşın sağlık kuruluşlarına başvurduğu bilgisini paylaştı.

Kurban Bayramının ikinci gününde kurban kesimine bağlı meydana gelen yaralanmalara ilişkin İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Kurban Bayramı’nın ikinci gününde İstanbul genelinde kurban kesimine bağlı yaralanmalar nedeniyle 869 vatandaşımız sağlık kuruluşlarımıza başvurmuştur. Vatandaşlarımızın benzer yaralanmalarla karşı karşıya kalmamaları adına kurban kesim işlemlerinin ehil kişiler tarafından ve gerekli güvenlik tedbirleri alınarak gerçekleştirilmesi büyük önem taşımaktadır. Yaralanan vatandaşlarımıza acil şifalar diliyorum" ifadelerine yer verdi.

Yorumlar

×

Haber Arama